Nienke, Steven en ik

Nienke, Steven en ik

vrijdag 17 juni 2016

Was ophangen

'Zo Nienke, nou ga ik even de was ophangen.'
'Ik ga jou helpen pappa.'
'Dat is fijn lieverd.'
'Kijk pappa, ik heb jou T-Shirt eruit gepikt.'
'Heb jij mijn T-Shirt eruit gepikt? Dat is mooi! Ga je die ophangen?'
'Ja, kijk maar, die hang ik hier op.'
'Wat goed lieverd, maar hang hem nog maar ietsje rechter.'
'OK pappa, ik hang hem nog ietsje rechter. Kijk, zo.'
'Veel beter zo Nienke, dankjewel!'
'Graag gedaan hoor.'
'Kijk Nienke, nou heb ik een T-Shirt van jou gepikt.'
'Nou dat mag ook wel hoor pappa. Als ik een T-Shirt van jou pik, dan mag jij wel een T-Shirt van mij pikken hoor.'
'Ja he, dan mag ik er wel een van jou pikken he? Hahaha'
'Hahaha pappa, nou had ik een grapje gemaakt he?'

En dan lachen we samen en hangen gezellig de rest van de was op.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten