Nienke, Steven en ik

Nienke, Steven en ik

vrijdag 18 september 2015

Koekjes

Nienke heeft een koekje van mij gekregen om lekker te eten terwijl ik Steven de fles geef. Zoals zo vaak ziet ze van alles in haar eten. Vandaag zegt ze: ''Kijk pappa, een boot'' En het lijkt er voor de verandering ook nog eens echt op, omdat het een half-rond koekje is. Ze begint ook meteen te zingen ''Bootje varen theetje drinken''
Dan gaat haar fantasie weer een andere kant op ''De maan!''
Dus ik zeg ''wat een mooie maan zeg!'' en precies op dat moment breekt het koekje in haar hand in twee stukken.
''Hee, nou heb je twee manen!''
''Ja pappa, nou heb ik twee manen''
''En.... je hebt ook twee koekjes!''
Ze kijkt van de twee stukken koek naar mij en weer terug naar de koekjes en ik zie haar denken...
Dan breekt ze allebei de stukken in twee en roept dolgelukkig

''Nou heb ik vier koekjes!''

Geen opmerkingen:

Een reactie posten