Nienke, Steven en ik

Nienke, Steven en ik

vrijdag 26 februari 2016

Leeuw

Ik ben met Nienke een spelletje aan het spelen, waarbij je boerderijdieren moet verzamelen. Je kunt ook op een vakje komen waarbij je een geluid van een van de dieren op je kaart na moet doen. De eerste paar keer doet ze dat keurig: Boooeeee, Knor Knor en haar favoriet Kwak Kwak. Maar dan laat ze ineens een enorme brul horen.

Ik kijk haar lachend aan en zeg: ''Wat is dat nou?''
''Een leeuw!''
''Maar er staat toch geen leeuw op je kaartje?''
''Jawel hoor, op de achterkant!''
''Op de achterkant? Laat eens zien dan?''

Ze draait het kaartje om, en op de achterkant staat een mooi tekeningetje van gras met bloemetjes.

''Nou Nienke, ik zie geen leeuw hoor.''
''Jawel pappa!''
''Waar dan?''
''Daar, achter die bloemen!''


#ikrekenhetgoed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten